نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
سرنوشت مذاكرات يووه و پاتريس اِورا چه خواهد شد؟

سرنوشت مذاكرات يووه و پاتريس اِورا چه خواهد شد؟

روزنامه گاتزتا دلو اسپورت در تازه‌ترين شماره خود در گزارشي با اشاره به آخرين وضعيت پاتريس اِورا در يوونتوس، از انتظار او براي تصميم باشگاه در تمديد و يا عدم تمديد قراداد او براي فصل بعد خبر داده است.

 

صداي سوت اتمام بازي در هياهوي تماشاگران ورزشگاه المپيك برلين كه به صدا درآمد، عرق داغ روي پيشاني سياهش به سرعت سرد شد. او مي‌خواست اين بار طلسم را بشكند اما تقدير سرنوشت ديگري براي او رقم زده بود. چهارمين فينال ناكام پاتريس اِورا در رقابت‌هاي ليگ قهرمانان اروپا اين بار با لباس سياه و سفيد يوونتوس رقم خود تا او ناكام‌ترين مدافع تاريخ ليگ قهرمانان اروپا لقب بگيرد.

 

كمتر كسي به تاثير انتقال پاتريس اِورا در تورين باور داشت اما او آمد تا تبديل به بخشي از تاريخ معتبرترين باشگاه فوتبال ايتاليا شد. كاپيتان تيم ملي فرانسه؛ پسر ديپلمات سابق سنگال در فرانسه است، به تخم‌مرغ آلرژي دارد و به كمك «پارك جي سونگ» هم‌تيمي سابقش در منچستر يونايتد، حالا زبان كره‌اي را نيز در كنار پنج زباني ديگر كه در آن متبحر است (فرانسوي، انگليسي، ايتاليايي، اسپانيايي و پرتغالي) صحبت مي‌كند. او همچنين در بنياد حمايت از كودكان مبتلا به سرطان موسوم به «شوت فور لاو» كه توسط گاس هيدينك سرمربي فعلي تيم چلسي بنيانگذاري شده است، فعاليت‌هاي خيريه‌اي انجام ‌مي‌دهد.

 

حالا با نزديك شدن به انتهاي فصل قرارداد دو ساله اِورا نيز به پايان خودش نزديك شده است. او كه پس از خروجش از ليگ برتر انگلستان به عقيده بسياري از كارشناسان به هماهنگي قابل قبولي با فوتبال ايتاليا دست پيدا كرده، در سي و چهار سالگي در انتظار تصميم ماسيمليانو آلگري و متعاقب آن باشگاه است تا نبست به آينده او به نتيجه‌اي واحد برسند.

 

مدافع چپ يوونتوس كه در اين فصل تاكنون در مجموع ديدارهاي يووه در سري آ، كوپا ايتاليا و رقابت‌هاي ليگ قهرمانان بيست و نه بار در تركيب تيم قرار گرفته، در ابتداي اين فصل و با آمدن آلكس ساندرو به يووه همواره مجبور به رقابت با او براي قرار گرفتن در تركيب بود. تلاش سازنده‌اي كه به استثناي نمايش مايوس كننده‌اش در ديدار تراژيك اين فصل يووه مقابل بايرن مونيخ، آنقدر موثر و موفق بوده كه توانسته تا ديديه دشام را نيز قانع كند تا او را براي حضور در تركيب فرانسه براي ديدار مقابل هلند و روسيه به تيم ملي دعوت كند.

 

گاتزتا در ادامه اين گزارش به نقل از گزارشي پخش شده از شبكه تلويزيوني «تِلِه فوت» فرانسه تصريح كرده:

 

پاتريس اِورا در سي و دو سالگي و در ماه ژوئيه 2014 با قراردادي معادل 1.2 ميليون يورو به يووه نقل مكان كرد. قراردادي كه طبق تفاهم ميان او و باشگاه در صورت رعايت شروط آن و نمايش موثر اين بازيكن قابليت ارتقاء تا 1.5 ميليون يورور را نيز داشت. اِورا كه بعد از ديدار بيست و پنجم نوامبر سال گذشته مقابل منچسترسيتي در ليگ قهرمانان با 100 بازي در اين رقابت‌ها، دومين فرانسوي بعد از تيري آنري بود كه وارد باشگاه صدتايي‌هاي اين ليگ شده، در مدت دو سال حضورش توانست رضايت نسبي هواداران تيوفسي بيانكونري را نيز جلب كند.

 

اين شبكه تلويزيوني در ادامه گزارش خود آورده است: «به نظر مي‌رسد اِورا تمايل زيادي براي ماندن در يووه دارد، اما در كنار تمايل سرمربي و باشگاه براي عقد مجدد قرارداد او، توافق بر سر شرايط مالي مورد نظر باشگاه مهم‌ترين موضوع براي ماندن اين بازيكن فرانسوي در ميان غول‌هاي توريني است. »

 

گاتزتا در پايان اين گزارش نيز با اشاره به آخرين خبرهاي منابع مورد اعتمادش، اظهار اميدواري كرده:

 

به نظر مي‌رسد كه بازيكن شماره 33 يووه در نهايت با پذيرفتن شرايط قراردادي و مالي باشگاه، سال آينده نيز با يووه همراه باشد. هرچند بايد ديد تصميمات آلگري براي سمت چپ دفاعي يووه در فصل آينده چيست؟

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: